۲۰ مرداد ۱۴۰۳، ۱۶:۲۵

مدیرحوزه‌های علمیه خواهران:

حوزه علمیه خواهران مصرف‌کننده اندیشه‌های غربی نباشد

حوزه علمیه خواهران  مصرف‌کننده اندیشه‌های غربی نباشد

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور گفت: حوزه علمیه خواهران باید به اعتلایی برسد که مصرف‌کننده اندیشه‌های غربی نباشد و ما در تعلیم و تربیت نیز نباید شاهد اندیشه‌های غربی باشیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی فاضل در دیدار با مدیران و اساتید حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه اظهار کرد: قریب به ۳ دهه از عمر تشکیلات حوزه‌های علمیه خواهران می‌گذرد و در این ۳ دهه فعالیت‌های مختلف آموزشی، فرهنگی و پژوهشی انجام شده است.

وی افزود: نظام‌مندی و ساختار حوزه به یمن انقلاب اسلامی بود که شکل گرفت و ما شاهد این هستیم که این مدال زیبنده رهبری به عنوان پدیده مبارک به حوزه‌های علمیه خواهران اطلاق شد.

وی گفت: ما مفتخر به این پدیده مبارک هستیم و نیازمند حفظ این نعمتیم. اگر ناسپاس و کفور باشیم بر اساس قانون و سنت الهی این نعمت از کف می‌رود.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران ادامه داد: حوزه خواهران به مدد الهی و تلاش اساتید و مدیران باید به اعتلایی برسد که مصرف کننده اندیشه‌های غربی نباشند و ما در تعلیم و تربیت نیز نباید شاهد اندیشه‌های غربی باشیم.

حجت‌الاسلام فاضل با بیان این که استان کرمانشاه عالم‌پرور و شهیدپرور است اظهار کرد: امیدواریم با استفاده از ظرفیت بزرگ استان و همه دستگاه‌ها که در راستای تعالی حوزه گام بر می‌دارند زمینه‌سازی ظهور محقق شود و بتوان کفر و نفاق را به خواری کشید و این نیست جز به مجاهدت همه عزیزان و تعامل و همکاری و هم‌افزایی و هماهنگی همه ظرفیت‌های استان.

کد خبر 6191048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha